پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215276
مراقب دريافت پيامک ثبت اعتراض به حذف يارانه باشيد
تاریخ انتشار : 1395/03/29 17:34:05
نمایش : 1101
رئيس پليس فتا اردبيل دريافت پيامک با موضوع ثبت اعتراض به حذف يارانه را نوعي کلاهبرداري دانست و گفت: شهروندان در اين خصوص هوشيار بوده و در صورت برخورد با اين موضوع سريعاً به پليس اطلاع دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار سرهنگ "حافظ شريفي" در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس از شيوع نوعي کلاهبرداري به شيوه ارسال پيامک با موضوع ثبت اعتراض و حذف يارانه خبر داد و اظهار داشت: سابقه پرونده هاي واصله به پليس فتا حاکي از دريافت اين پيامک توسط تعدادي از شهروندان بوده، بطوريکه کلاهبرداران در ذهن مخاطب چنين القا مي کنند که يارانه آنان در حال حذف شدن بوده و بايد آنان هرچه سريعتر در اين رابطه اقدام کنند.

وي با اشاره به اينکه کلاهبرداران در اين روش سايت هايي براي شهروندان جهت ثبت مشخصات شخصي و بانکي خود معرفي مي کنند، افزود: اين سايت ها جعلي و به اصطلاح فيشينگ بوده و اطلاعاتي که گردانندگان در اين سايت ها پيرامون ثبت شماره ملي، اطلاعات شناسنامه اي، شماره حساب بانکي و رمز آن و همچنين آدرس محل سکونت درخواست مي کنند بسترهاي کلاهبرداري را فراهم و اگر شهروندي اين اطلاعات را ارائه دهد بايد منتظر سرقت اينترنتي و برداشت غيرمجاز از حساب بانکي خود باشد.

رئيس پليس فتاي استان اردبيل هرگونه اقدام در خصوص ثبت اعتراض حذف يارانه را مستلزم مراجعه به مبادي دولتي و قانوني دانست و گفت: اعتراض به حذف يارانه تحت هر شرايطي مستلزم ارائه شماره حساب بانکي و اطلاعات پيرامون آن و همچنين مشخصات هويتي نبوده، چرا که اين موارد قبلاً در سامانه يارانه اي دولت ثبت شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html